Design by: Josefin

we were meant to be

Igår blev det plugg och sen åkte vi hem till Marcus och härjade. Nej, vi härjade nog inte, utan tog det mest lugnt faktiskt. Idag sov vi länge och när vi vaknade hann vi med att busa lite innan mamma kom och hämtade oss för en färd till Örebro. Jag är på jakt efter studentklänning och jag hittade ett par bra alternativ iallafall. Men köpte ingen. Däremot kom jag hem med en annan fin klänning. Varför känns det så bra att göra av med pengar? Marcus hittade också en del bra grejer, så ikväll är båda nöjda och glada.
Nu har jag precis visat var skåpet ska stå när det gäller bubbles. Alla som går på duveholm och inte nördat bubbles någon gång, räck upp en hand! Nej, det var visst ingen.

Nu är det Chelsea-Liverpool. Puss på det! Not.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså, jag har kommit på mig själv flera gånger de senaste månaderna med att sjunga massor av Bubbleslåtar! Aswierd. Men det kanske var spelet Bubbles du menar? Aha...

2008-05-01 @ 15:57:08
URL: http://apollonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback