Design by: Josefin

would you hold my hand?

Har inte direkt mycket att meddela. Jag sov hos Marcus inatt, vilket inte vara något annat än underbart. Världens lyckligaste? Ja, det måste vara jag. Har dessutom spelat match idag. I Flen mot Flen. Vi förlorade med 2-0 och jag var fruktansvärt dålig. Det andra målet var helt och hållet mitt fel. Det var en sån grej som hela laget snackar skit om från nu och tre säsonger framåt. Det brukar iallafall jag göra. Tänkte bara meddela att jag är medveten om hur pinsamt det var.

Nu på eftermiddagen har jag hunnit plugga lite. Styrde även tacos åt familjen, vilket var populärt. Nu närmar sig Andra Avenyn, och därefter har jag planerat att däcka. Känns bra. Det var ju någon som höll mig vaken igår. Undrar vem det kan ha varit?

Kommentarer
Postat av: lering

Skärpning, Sara!
Du kan inte loosa mot Flen för fan

2008-04-14 @ 08:34:48
URL: http://fucklering.blogg.se
Postat av: boe

jag märkte inte ens att det var ditt fel. haha. så du behöver nog inte oroa dig...

2008-04-14 @ 09:40:13
URL: http://sofiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback