Design by: Josefin

you're everything i'm dreaming of

Den här dagen har det inte varit mycket med alltså. Vaknade bredvid Marcus. I Vingåker. Jag vaknade vid halv 9, och då var det minsann dags att stiga upp. Fick skjuts in till Katrineholm av hans mamma med hans syster, som skulle spela match. Otur ändå att inte motståndarna kom. Men det är väl sånt som händer kanske. Strax före 11 hoppade jag på cykeln och åkte till jobbet. Jag cyklar sjukligt mycket nu. Inte konstigt att jag fått lite ont i stjärten. Nu när jag tänker efter betyder sjukligt mycket att jag cyklade till skolan i måndags, till mötet på Värmbols IP i måndagskväll (dit är det 300 meter) och jag cyklade till jobbet idag (vilket inte heller är många meter). Heja mig! Sen jag kom hem från jobbet (ja, jag cyklade hem också) har jag inte gjort mycket precis. Hjälpte i och för sig till lite grann med maten. Styrde sallad, vitlöksbröd, sås och pressade potatis. Inte så dåligt för någon som är dyngtrött. Men jag är ju inte den som är den. Dessutom hade pappa grillen i högsta hugg, så det blev en riktigt lyckad middag.

En god middag blev jag även bjuden på igårkväll ute hos min älskling. Han åt dock inte så himla mycket eftersom han är sjuk. Han satt mest och såg lite söt ut. Jag, däremot, åt desto mer. Är man hungrig så är man.

Nu funderar jag på om det vore skönast med sängen för att sova, eller soffan med en film, chips och dipp. Kanske ska spara chipsen till imorgon? Då får jag nämligen besök av världens bästa. Men först blir det match i Eskilstuna och efter det ska jag mysa runt på herrarnas match. Våren är här och sommaren närmar sig, med allt vad det innebär. Hörde jag löva vagnen (jaja, dekorera lastbilsflaket) hos Cilla 13 juniiiii?! I love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback