Design by: Josefin

another stop sign

Dagarna bara flyger iväg och nu är det bara en vecka kvar till vi åker till Kreta. I och för sig har jag hört att det ska bli fint väder här ungefär då, men det bryr jag mig inte så mycket om. För jag och min Marcus får det nog ännu bättre i Grekland. Förra året hade vi iallafall underbart Kreta-väder. Det var galet. Resan var galen i många bemärkelse. Den här gången jag besöker ön ska jag ta det betydligt lugnare.

Jag jobbar och står i. Idag upptäckte jag att man luktar sjukt mycket jäst om händerna när man tagit i en förpackning. Jag brukar tycka det luktar ganska gott. Det innebär ju bakning, och bakning är något jag alltid uppskattar. Men nej, det luktar faktiskt förjävligt.

Jag har ett paket ligger på Speceritjänst och väntar. Men varför får jag ingen avi?

Idag fick jag min första bonuscheck från H&M. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback