Design by: Josefin

make your move

Igår släpade Marcus med mig till bion för att se den nya Batman-filmen, The Dark Knight. Eller, han släpade väl inte med mig, jag följde med ganska frivilligt och det är väl inte direkt något jag ångrar. Jag är inget stort fan av action. Det kan jag inte ens påstå. Men filmen var bra faktiskt. Tur att vi ägnade eftermiddagen åt att se Batman Begins, för annars hade det nog varit lite knivigt att hänga med i svängarna. Meen som sagt, filmen var bra och det hade nog till och med varit värt att betala för biljetten.

Hoppas det här vädret håller i sig så att man kan titta när grabbarna möter IFK Eskilstuna utan att sitta med uppfällt paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback