Design by: Josefin

when you're out of control

Det kanske är läge att sluta blogga? Eller innebär att ha en blogg att man måste blogga flera gånger om dagen? Räcker det med att blogga när man faktiskt har något på hjärtat? Själv tycker jag det är både roligt och spännande att se vad folk har för sig om dagarna, men det är väl av ren nyfikenhet. Jag kräver inte att det ska finnas någon speciell tanke bakom det som skrivs, utan nöjer mig med att bara ha lite koll på vad som händer och sker.
Min förhoppning är att det finns fler som ser bloggandet precis som jag. Utan dom skulle nämligen inte min blogg ha överlevt under så pass lång tid. Närmare två och ett halvt år för något så ointressant kanske är värt att fira?

För att komma med någon sorts slutsats kan man väl säga att jag inte ska ge upp som bloggare riktigt än. Nu när höstmörkret närmar sig (okej, det lät drastiskt) och dom tre stora fotbollsligorna drar igång kanske det finns utrymme för lite bloggning. Trots att jag faktiskt är relativt intresserad så är det inte min högsta önskan att bänka mig framför La Liga, Premier Leauge och Serie A så fort jag får tid. Det är inte min största njutning att skåda David Villa, Ruud van Nistelrooy eller Cristiano Ronaldo kicka boll. Så istället för att lägga mig i soffan bredvid min fotbollstokige pojkvän kanske jag bänkar mig framför bloggen lite då och då. Kanske bidrar denna lilla bloggtorka också till en hjärna, ett hjärta och fingrar som bara väntar på att få skriva av sig?

Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: CAJSA

Jag tror det är många som bloggar som du, lite här och där när det finns nåt intressant att skriva :) Jag tycker det funkar lika bra om man skriver för sin egen skull, vill man däremot skriva för andra behhövs det nog lite mera :)

2008-09-06 @ 12:36:19
URL: http://cajsass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback