Design by: Josefin

i've never seen you shine so bright

Jag antar att vissa av er funderar över huruvida jag är vid liv eller inte. Men jodå. Jag lever så gott det går. Det är bara det att jag jobbar för fullt, så det här med att blogga försvinner tyvärr lite ur tankarna. Men idag bestämde jag att det var dags. Fast egentligen var det nog inte det. Jag vaknade för 20 minuter sen och behöver nog ge mig iväg mot jobbet om ytterligare 15 eller 20, vilket gör att jag känner mig en aning stressad. 12-19 idag. Det är inte min favorittid. Men jag bytte faktiskt till mig den för att få vara ledig igårkväll.

För igår var det minsann Marcus och min ettårsdag. :) Det firades kanske inte med buller och bång, men vi var iallafall ute och åt lite grekisk mat. Man fick lite vibbar från Kreta, vilket var en resa vi nog inte skulle tacka nej till en gång till. Men nästa gång blir det nog inte samma ö. När vi kom hem badade vi iallafall i mitt badkar. Det var skönt.

Nu måste jag göra mig iordning fort som fasen och sen hoppa upp på cykeln. Jag kommer förmodligen slå ihjäl mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Boe

Jaa, men det är klart att planen är så! Vet inte alls när vi kommer hem och så, men blir det sent får jag åka direkt! :)

2008-12-17 @ 21:12:56
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback