Design by: Josefin

never let them see us fall

Jag känner mig verkligen som världens mest sura och tvära person. Kalla mig bortskämd men jag känner mig totalt ute på hal is när jag inte får som jag vill eller något inte blir riktigt som jag tänkt mig. Ikväll är det ingenting som blir som jag hade planerat och tänkt mig. Jag antar att det inte är mycket att göra åt. Och det är väl bara att svälja stoltheten och låta saker och ting rinna ut i sanden. Jag är ändå så dålig på att tala om vad jag känner och hur jag hade velat ha det. Det kommer bara ut helt fel och jag törs inte ens tänka på hur många gånger jag blivit misstolkad och missuppfattad (är det samma sak?) Hur som helst ska jag iallafall laga thaimat ikväll. Hoppas det blir populärt hos familjen. Förhoppningsvis blir det lite över som jag kan ta med mig till jobbet imorgon. För jobbar, det gör jag var och varannan dag numera. Men fan, man håller sig ju sysselsatt. Imorgon står 7.45-15 på schemat. Kanske inte den roligaste tiden världen skådat. Men sju timmar en söndag sitter ju faktiskt inte fel på kontot. Tidiga morgnar är väl smällar man får ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback