Design by: Josefin

there ain't no better reason

Nu har jag nästan tittat klart på hela Mysteriet på Greveholm. Nästa avsnitt är nummer 22, vilket innebär att det bara är tre avsnitt kvar. Men spänningen är över. Greven är frätt till döds och nu återstår bara att utreda mysteriet med prinsessan. Men det hinner jag inte nu. Om 50 minuter är det dags för jobb och eftersom jag ska cykla är det snart dags att bege sig. Först ska jag dock bättra på mitt lite slitna nagellack och sen är det bara att hoppa på cykeln. Det sämsta med att cykla är helt klart att man blir så himla svettig. Det sämsta med den här dagen är i övrigt att jag ska jobba 12-19, vilket inte alls är något favoritpass plus(!) att jag ska sova ensam inatt, vilket inte alls uppskattas. Jag vet faktiskt inte när jag gjorde det sist. Men ja, det är bara att stå ut.

Jag återkommer nog ikväll. Då är det nog minsann dags att klicka hem julklappen jag tittat ut åt Marcus. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback