Design by: Josefin

this is the life

Jaha, nu var julafton över. Det var en bra julafton här hemma. Det var bara familjen och mormor som kom på besök. Det blir väl så när man inte har mycket nära släkt, antar jag. Fina och bra julklappar fick vi allihop och kanongod mat hade vi förstås. Den roligaste julklappen var väl Playstation 3, som vi syskon fick. Igårkväll sjöng vi singstar för hela slanten (när vi lyckats få igång ljudet, som ännu inte är helt korrekt). Erik fick ett Spiderman-spel som han blev arg över igår för att det var till Ps3 och inte till datorn. Men nu har han spelat i snart fyra timmar, så det kanske inte var så tokigt ändå.
Annars fick jag mest bara bra flytta-hemifrån-grejer. Det är väl sånt som är bra att ha, antar jag. Tror minsann att jag ska få en tv också, när vi hittar någon bra. Det har det iallafall varit snack om. Vi får väl se hur det hela slutar.

Om fem timmar kommer Marcus hem. Jag har längtat efter honom! Det vill jag lova. Då ska vi öppna julklappar och vid halv 7 kommer våra vänner. Det ser jag verkligen fram emot!

Neej, nu ska jag kila iväg och hitta på något annat.
Säger man God Jul nu också? Eller God Fortsättning? Äh, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback