Design by: Josefin

viva la vida

Idag kommer jag äta pepparkaksdeg tills jag får ont i magen. Mamma och Erik bakade pepparkakor igår och halva degen finns kvar. Det är verkligen underbart gott. Kanske uppskattar man det lite extra eftersom det bara är riktig pepparkakssäsong en gång om året? Egentligen är jag inget riktigt fan av pepparkakor, men tillsammans med sån där ädelost på tub blir det aaasgott. Jag hatar att man alltid fastnar för sånt där som kanske inte är helt nyttigt. Men jag antar att jag inte är den enda.

I lördags köpte jag Mysteriet på Greveholm på dvd. Världens bästa julkalender! Började titta på den igår men hann inte så långt, eftersom jag skulle till jobbet. Nu tänkte jag dock laga mig lite mat och sen krypa ner i soffan och titta lite. Jag ska nog tända ljus också. Något måste man ju göra för att få lite mysstämning när man är hemma själv. Det är inte lätt.

För övrigt har min pappa glömt sin jobbmobil hemma idag. Det är inte så lyckat om man har ett sånt jobb som, i princip, går ut på att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback