Design by: Josefin

wasn't it fine?

Jag bara jobbar och står i. Antar att det är därför bloggen får stå åt sidan lite grann. Dock är det ingen som har klagat än, så det får jag väl se som positivt. Nej, men jag ska nog försöka ta tag i det här lite bättre. Kanske kan bli ett litet nyårslöfte? Ett löfte till ska jag minsann avge, men det är inget jag kommer dela med mig av i bloggen.

Juldagen var primabra emd fina vänner. Pappa har tyvärr åkt iväg med kameran nu, så jag får bjuda på bilder en annan dag. Men det är sånt som händer.
Om en timme börjar jag jobba, så jag ska snart hoppa på cykeln så att jag hinner i tid. Eftersom jag inte börjar förran fyra så har jag och mamma varit i Norrköping idag. Och nej, jag hittade inte ett skit jag ville ha. Kom hem med ett par trosor och träningsskor för inomhusbruk. Ja, jag skaaa börja på Friskis. Hmf. Köpte även en jacka till Marcus. Hoppas den blir bra. Ikväll ska den provas.

Jaja, nog om det. För att börja träna på mitt löfte får jag väl försöka återkomma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback