Design by: Josefin

we can not come closer than this

Egentligen har det här varit en mycket lyckad dag. I och för sig har Marcus åkt till Dalarna idag och kommer inte tillbaka till mig förrän på juldagen. Men det är faktiskt bara tre dagar dit, och så länge kan jag faktiskt stå ut. En positiv sak var ju att familjen kom fram lugnt och säkert till Älvdalen. Dom dog inte. Det var en väldig tur det!
En annan bra sak med dagen är att jag fått kontakt med Tilda, vilket faktiskt gick snabbare än jag trodde. Så nu behöver jag inte bekymra mig över det mer. Dessutom stötte jag ihop med Mari och bjöd henne på festen också. Hon tillhör också dom där udda som inte använder sig av Facebook. Jag säger inte att man MÅSTE ha Facebook, men det är ju ett väldigt bra sätt att kontakta människor på.

Nog om sånt där tjaffs! Jag funderar starkt på att hoppa i säng. Imorgon är det julmorgon som gäller på ICA Kvantum. 05.40 blir jag upphämtad. Det är faktiskt ingen höjdartid.

Övriga familjemedlemmar klär granen. Vi har en väldigt fin gran i år. Det hade vi förra året med. Paketen ligger redan där under granen och myser. Dock är det inte så många till mig. Vad har jag gjort för fel?

Neeej, godnatt var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback