Design by: Josefin

work it out

Det finns faktiskt inte så mycket att säga. Utgår från att jag tappar läsare på grund av mitt uteblivna bloggande. Men fan, det spelar inte så stor roll. Jag har ju ändå inget vettigt att komma med.

Idag har jag och Annika planerat lite och bjudit in folk till festen vi ska ha tillsammans med Robert när vi alla fyller år och hon tar sin lärarexamen. Om folk tar sig i kragen och kommer blir det nog riktigt skoj faktiskt! Idag har jag varit ledig och vi har varit hela dagen ute i Vingåker. Nu har det precis lagats tacos, vilket var på tok för längesen jag åt senast. Hur som helst, inatt är sista natten på ett par dagar jag får sova bredvid Marcus. Imorgon åker han till Dalarna för att fira jul, men egentligen går det väl ingen nöd på mig. Han kommer hem igen på juldagen och då ska vi ha fest med våra vänner. Det ska bli riktigt roligt och jag längtar jättemycket.

Men nu är det dags för lite städning. Dålig tidpunkt, jag vet. Men alla små prylar jag har i mitt rum ligger för närvarande i sängen och dom kan inte placeras ut förrän jag dammat och dammsugit så det kanske vore idé att styra upp det nu innan det är läggdags. Imorgon är det nämligen uppgång vid kvart över sex eller liknande. Jobbet börjar 7.45 och det blir nog till att cykla faktiskt. Det löööser sig. Hoppas det inte regnar.

Jag skrev ganska mycket skit ändå. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback