Design by: Josefin

you look great!

Jajo, lite julkänsla infinner sig faktiskt. Dock är det inget höjdarväder. Iallafall inte för att vara vinter. Men granen är klädd och julklapparna ligger där under på sin plats. Lite grann vet jag vad jag får, men några saker har jag verkligen ingen aning om. Det ska bli spännande. Har precis slagit in Marcus julklapp, vilket var ett helt äventyr i sig. Men ja, det gick till slut. Vi ska öppna våra julklappar tillsammans när han kommer hem till mig på juldagen. Och efter det kommer våra vänner! Har nämnt det ett antal gånger redan, men det gööör inget. Den lilla skaran som kommer hit har ökat med ett par personer också, vilket bara är trevligt. Det ska bli så skoj! Min fina kjol från Halika ska invigas också. Hurra!

Nu ska jag nog kila iväg och krypa ner i soffan och äta lite smaskiga saker. Har redan smakat på julskinkan. Apgod var den. Det var dock inget jag tvivlade på. Hur som helst, God Jul alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback