Design by: Josefin

be your own star

Den här eftermiddagen har jag lyckats åstadkomma en liten fika med mitt järngäng, att börja lite smått med kvällens plugg samt att pussas lite med min älskade hockeyspelare. Nu är han i och för sig nere på IP och tränar fotboll, så hockeyspelar-drömmen är lite raserad nu. Men det gör ingenting. Sen ska han iväg och döma hockey, och då ska jag passa på att plugga ännu mer. Så efter det hoppas jag att jag kan känna mig nöjd med vad jag åstadkommit och sen slippa hålla på med den här skiten i helgen.

Imorgon ska jag dessutom jobba 9-15 och efter det ska jag baaaara mysa. Marcus ska se Mello med mig i utbyte mot jordnötsringar och cola. Det var ingen speciellt jobbig deal för mig att skaka hand på. Vi har i och för sig inte skakat hand på saken. Men en deal är en deal. Ikväll får jag dessutom inte missa Så ska det låta. Det är ju faktiskt ett av mina absoluta favoritprogram. Det var väl kanske inga höjdargäster, men det kan ju bli bra för det.

Nej, det kognitiva perspektivet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback