Design by: Josefin

bring me to life

Har jag något allvarligt fel, eller vad är det med mitt humör? Det går upp och ner som en jävla hiss och det känns inte ens som jag kan styra över det själv. Nu har jag hål fram till 13.55, vilket inte är det skönaste som existerar. Dessutom hade jag mer än gärna legat kvar i sängen imorse. Ge mig! Som grädde på moset har klassfesten blivit inställd och det gjorde att mitt humör åkte ner på minus tio. Jag hade verkligen ställt in mig på utgång i helgen, eftersom jag inte varit ute på evigheter. Vi får se hur det blir med den saken. Det kanske kan gå och fixa iallafall.

Äh, ge mig mitt goda humör tillbaka!

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag vill också ha den glada Sara!

2008-02-05 @ 15:55:57
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback