Design by: Josefin

carry on

Vilken dag det här har varit! Den har bara varit upp och ner och fram och tillbaka. Började med att vakna bredvid världens finaste, och det kan aldrig någonsin vara dåligt. Förmiddagen var sen ett rent helvete. I och för sig var det ju intressant och så, men jag var så sjukligt trött och rastlös att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Förmiddagen avslutades sen med det här årets bästa besked! Jag vet vad jag vill göra nu! Näst intill iallafall. Det kan ju hända att jag ändrar programval lite fram och tillbaka. Men det har jag tid med, eftersom jag inte vill börja förrän tidigast hösten 2009 iallafall. Och det är ju evigheter dit.

Hoppas hoppas hoppas även att jag har fått jobb nu. Får besked imorgon. Och ja, jag funderar på att be till gud. Haha. Nej, men jag håller tummarna iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback