Design by: Josefin

do you love me?

Såg precis att jag har en svart och en blå strumpa. Dom är snarlika, och jag kan inte ens avgöra om den har varit blå från början eller om den typ är jävligt mycket tvättad, och faktiskt är svart egentligen. Hur som helst så tycker jag att det är jättefint med olika strumpor. Alltid lika roligt med svarta strumpor med figurer och sånt på sidorna. För då syns det ju inte om dom inte är lika. På träningen händer det i och för sig då och då att någon har en lila fjäril på en strumpan och nalle puh på den andra. Spännande.

Nu ligger jag hemma hos Marcus och ska väl snart göra mig iordning lite. Måste verkligen köpa ny foundation. Men 385 spänn svide verkligen i plånboken. Någon som känner sig fruktansvärt tät som kan tänka sig att donera ett par hundringar? Nej, trodde väl inte det heller.

Ikväll blir det eferlängtad utgång med Cilla och Ellen! Gah! Vi ska hem till Karin och umgås och sen blir det (den här otroligt roliga)  staden. Det ska bli skoooj! Återstår att se om jag får sovsällskap eller inte. Håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback