Design by: Josefin

give it to me

Nu är jag hur uppspelt som helst! Skolorna som jag har tittat på utomlands (IBS), är samma skola som i Jönköping där jag också varit sugen på att gå! Gaaah. Det var en kille här och pratade om utbildningarna och så, och nu är jag fett pepp på att börja plugga. International Management, here I come! Förmodligen orkar jag inte plugga redan i höst, utan väntar ett år. Men själva poängen med detta är att utlandsstudierna är helt betalda, förutom boende. Och det innebär ju att jag slipper betala 180 000 för ett år i Australien, eller 120 000 för ett år i Kanada. Jag kan göra det gratis istället! Maaaah, ge mig! Såhär pepp har jag inte varit på sjukt länge!

Kommentarer
Postat av: Nicke

Haha, härligt att höra :-) Läser själv på den skolan och är sjukt nöjd so far. Blir dubbelexamen för min del. Nordens mest internationella högskola :)

2008-07-16 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback