Design by: Josefin

hold on tight

Inatt ringde Marcus och väckte mig och sa att han hade spytt skitmycket på båten. Han lurar mig alltid, och jag går på det varje gång. Egentligen ville han nog bara säga godnatt. Tackdå.

Middagen igår blev trevlig, men avslagen. Alla var trötta, vilket resulterade i en drink framför let's dance innan gästerna begav sig hemåt. Det var bara trevligt att dom kom, och jag fick jättefina örhängen. Tacktack!

Idag håller vi på och hjälper mormor att flytta. Allt tar ju eviga tider eftersom hon blir arg/ledsen/apstressad varje gång man frågar någonting. Hon är lite uppstressad. Men det kanske man blir om man har byggt huset själv och bott där i över 30 år? Inte vet jag.

Senare i eftermiddag lär jag väl ägna mig åt lite plugg, så har jag det gjort. Det innebär att jag slipper imorgon. Och sent imorgonkväll kommer dessutom Marcus hem! Hoppas verkligen att han har ork och lust att komma hit och sova. Annars får jag väl klara mig någon dag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback