Design by: Josefin

i can not wait, i'm yours

Idag blev jag hemma. För första gången på väldigt länge är min mensvärk fruktansvärd. Jag har varit skonad från sånt några år nu, men just idag är den tillbaka. Heja! Så jag ska väl försöka använda min tid så väl jag kan. Har ju en del plugg att ta tag i, och ikväll är det jobb som gäller igen. Men det är bara två timmar, så det ska nog gå alldeles utmärkt. Dessutom kommer det hit någon kille sen som ska försöka styra upp vår hemtelefon. Att det vore underbart är ju ingen överdrift precis.

Innan jag tar tag i pluggandet skulle jag behöva smälla i mig en macka eller två, för trots ont i magen är jag sjukligt hungrig.

Igår upptog jag, dessutom, Harry P-läsandet igen. Och det är så fruktansvärt spännande att jag måste ta och läsa klart den där snart. Men jag har ju inte tid! Eller, det är väl det jag har, men jag använder den till annat. Ge mig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback