Design by: Josefin

if we all give a little

Har inte så mycket att meddela. Jag lyckades faktiskt få Marcus att se Melodifestivalen, vilket är en bedrift. Innan det hann vi med att hjälpa mormor lite i nya lägenheten, åka ut till Vingåker för att kirra lite grejer till hockeymatchen och dessutom utsåg vi oss själva till handlare. Lamm med klyftpotatis blev det. Inte illa. Dock var det pappa som stod för själva tillagningen. När det var dags att hoppa i säng busade vi mest och vi skrattade mer än på länge. Stämningen hade varit lite irriterad i samband med Melodifestivalen. Men det löste sig. Vi hann dessutom med reprisen av På Spåret, som vi, typ alltid, tittar på sent på lördagkvällar. Jag vet inte varför det har blivit så. Men det är väl trevligt.

Imorse gick jag, för typ första gången, upp flera timmar före Marcus. Jag skulle ju iväg och göra debut på Specce. Det gick jättebra och det var hur roligt som helst. Så många gånger som jag och Mickis har lekt affär med kassa och grejer. Wonderful! Som tur var så var det inte så himla mycket folk, vilket var skönt eftersom det var första gången för mig i kassan. Meen, det gick finfint, och det är egentligen bara dom där PLU-numren som är lite besvärliga. Men det där löser sig! Jobba imorgon också, hörde vi.

Får se hur det blir med den här kvällen. Jag skulle önska att han den där hockeyspelaren kunde komma hit och umgås lite. Vi har ett bad att ta igen!

PS. Jag anser nog att Velvets låt var bäst i gårdagens Melodifestival. Christer Sjögren vafan?!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag skäms för sverige. den enda bra låten gick inte vidare,inte ens till andra omgången. min frustration går inte att beskriva i ord. sara, jag älskar dig, men velvet suger!

2008-02-10 @ 18:04:45
Postat av: sara

ellen, jag älskar dig. men vi gillar inte samma grejer. synd att det gäller det mesta. haha!

2008-02-10 @ 19:07:20
URL: http://saraskoog.blogg.se
Postat av: mikaela

haha fyfan det var tider det. på specce alltså.

2008-02-11 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback