Design by: Josefin

i'm forever by your side

Imorse var det visst någon som hade lite svårt att låta mig gå upp. Detta resulterade i ganska mycket stress och att jag inte är döfräsch idag precis. Hungrig är jag också. Cilla ringde och meddelade att dom skulle var hos mig om typ 2 minuter. Och där stod jag och målade foundation i ansiktet, dvs hela sminkningen kvar. Men äh, jag skyndade mig så gott jag kunde och resultatet blev helt okej iallafall. Tack för det!

Gårdagens/nattens/morgonens diskussion har innehållit funderingar om hur vi ska lösa den här dagen/kvällen/natten. Inte för att det spelar så stor roll, för det löser sig. Men jag känner mig stressad över att inte veta. Haha. Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback