Design by: Josefin

i've never seen you shine so bright

Godmorgon! Har sovit som en stock hela natten efter att ha läst ett antal kapitel i Harry P och Dödsrelikerna. Man vill egentligen inte sluta läsa, men ibland måste man. Och egentligen har jag inte så himla bråttom. Innan jag gick och la mig såg jag Säg att du älskar mig, med min syster. Sjuuukt obehaglig film! Man ville bara gråta, skrika och slå någon i huvudet filmen igenom. Borde visas i skolan i informationssyfte. Får se hur det blir med den saken.

Nu är det hur mycket snö som helst ute och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag längtar jättemycket efter min hockeyspelare och i eftermiddag ska jag plugga. Det kommer förmodligen resultera i fler bloggstunder under dagen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback