Design by: Josefin

leave me breathless

Ikväll har mamma middag med sina vänner från jobbet. Det är ett trevligt gäng. Jag är ju bekant med dom allihop efter två somrar där ute. Och vi har fått jättemycket beröm för vårt hus. Man blir nog hemmablind. Tycker mest man stör sig på alla grejer som inte riktigt är som man tänkt. Men så tänker ju inte alla andra. Medan dom äter toast skagen, god kyckling och annat smaskigt tänkte jag passa på att äta kina. Mycket smart drag! Jag äter det alldeles för sällan, trots att det är något av det godaste jag vet. Jag fick med mig syrran på noterna och Erik får nöja sig med McDonalds. Tror han är nöjdast av oss alla. Haha.

Hockeyspelaren var här en stund förut. Det var braa. Nu är han på hockeymatch och vi ska inte ses förrän imorgon. Men då blir det bara han och jag som myser hela kvällen. Sådäså. Hörde jag att det var dags för det där badet? Och på lördag är det han och jag på Emma och Moas fest. Hoppas han beter sig bra, för jag hade tänkt vara jordens stoltaste flickvän. Sådäså (en gång till)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback