Design by: Josefin

never felt this way

Gud vad roligt det var med utgång igår! Sällskapet höll mycket hög klass, och Cilla och jag var ett riktigt radarpar hela kvällen. Så här långa festuppehåll ska aldrig mer upprepas. Såhär i efterhand känns det fruktansvärt onödigt. Även om jag i och för sig har sparat ett stort antal hundralappar på det, och dessutom har fått umgås huuur mycket som helst med min älskling! Dock kändes det ju inte som någon jättejobbig grej att ha en liten paus från honom igår, eftersom han låg i min säng och sov när jag kom hem. Lyckades dessutom ragga gratis taxi. Sånt gillar vi!

Den har bakisdagen har jag spenderat i sängen och framför tv:n. Nu ska jag snart åka och hämta Marcus i ishallen och sen ska vi bege oss till mormors nya lägenhet en snabbis. Ikväll blir det mys med bad och Mello. Ja, jag antar att jag måste tvinga honom att se den. Men det tycker jag att jag är värd. Så många gånger som jag har legat framför en fotbollsmatch och tjatat om att vi ska stänga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback