Design by: Josefin

one man come in the name of love

Nu kommer Marcus snart, vilket är kanon. Han syster lät meddela mig för en stund sen att det är skönt att han åker direkt hem till mig, för då blir det lugnt och skönt hemma. Har ingen aning om vad hon menade med det...

Satt nyss och asgarvade lite åt Björn Gustafsson tillsammans med mamma. Hade nästan glömt bort hur rolig han var. Att jag kom på det innebär att det blir ett antal imitationer på fredagens klassfest. Kanske även lite elefant-lek med vakterna på Starlight. Måste dock vara lite försiktig så dom inte tar mig för att vara något pucko med allvarliga alkoholproblem. För så är icke fallet och jag hoppas att jag kommer in utan problem den här gången också. Även om jag råkar leka elefant eller ska imponera genom att trolla med siffror. Äh, det löser sig. Ge mig några urartningar med Cilly bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback