Design by: Josefin

only the good die young

Jag fick äran att vakna upp med världens underbaraste Mackaan imorse också. Vilken tur jag har. Men från och med NU ska vi inte ses förrän på lördag och det känns ju lite sorgligt. Men jag tror faktiskt att jag klarar mig (jag har ju inget val) och det kanske till och med kan vara lite nyttigt. Jag får intala mig det iallafall.

Den här eftermiddagen/kvällen är det jobba som gäller, efter det ska jag försöka åstadkomma lite plugg och sen somna efter att ha tittat på Girls of the Playboy Mansion. Det är astöntigt, men det är nog mitt favoritprogram efter Andra Avenyn. Nej, jag ser inte så mycket på tv och har därför inte speciellt höga krav på det jag tittar på. Det känns skönt. Annars brukar jag och Marcus titta på Animal Planet, och ni som känner mig vet att jag inte är värsta djurvännen. Men jag gillar apor. Och Marcus har minsann lovat mig att vi ska åka och titta på apor så fort det blir varmare ute och djurparkerna välkomnar oss. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback