Design by: Josefin

save me from the dark

Missnöjet i klassen bara växer och växer på grund av betygssnack i Internationell Ekonomi. Det verkar som att det är utanför vår makt att påverka vilket betyg vi ska få. Man är redan indelad i varsitt fack, där det exempelvis kan stå att man är VG+. Detta innebär att man får VG+ på alla uppgifter och till slut VG i slutbetyg. Vi ska ge som förslag att få skriva våra prov utan namn, så att alla får samma chans. För nu är vi trötta på den här indelningen. Jag är så irriterad att jag gick ner och köpte kaffe. Jag som inte ens gillar kaffe. Och dessutom har jag inte ens varit inne och fått reda på mitt betyg än. Men jag vet ju redan att jag får VG. Så vad ska jag in där och ta striden för? Det är ju redan för sent eftersom kursen slutade till jul. Som alla redan vet så älskar jag att vara VG+. Finns det något roligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback