Design by: Josefin

sitting in the morning sun

Ja, jag har fått nått virus eller liknande på min msn. Så ikväll blir det att styra upp en ny. Pallaa. Nejdå, men det är ju riktigt roligt. Jag förstår inte hur folk frivilligt håller på och fixar ny msn, byter mobilnummer hit och dit. Det är ju hur jobbigt som helst! Men men, det är väl inte mitt problem. Eller, nu ska ju jag byta, så det är väl det.

Jag som hade planerat utgång ikväll. Men den är tyvärr inställd efter lite diskussion med mig själv. Jag börjar jobba klockan 9 imorgonbitti. Och ja, jag vet att många går ut fast dom till och med börjar tidigare. Men jag känner att det där ändå skulle hänga över mig ikväll, och jag skulle ändå inte kunna göra den här kvällen fullt ut. Därför blir det hemmamys med Så ska det låta istället. Och det gör väl egentligen ingenting. Skulle tro att jag får besök av han den där hockeyspelaren också. Inte mig emot.

Skolan kallar, så om jag skulle ta och göra mig iordning kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback