Design by: Josefin

take a chance on me

Efter en mysig och kramig morgon har jag nu hunnit avverka svenskaprov och lasagne. Nu sitter jag med Cilly, som vanligt på tisdagarna, och väntar på spanska. Idag är det dags att få tillbaka proven. Vi väntar med spänning. Medan vi väntar gör vi varsin psykologiuppgift. Ganska duktigt ändå.

Nu ska inte jag få träffa Marcus förrän på lördag. Det är verkligen en evighet dit. Och det allra värsta är att den här gången kommer det faktiskt bli så också. För vi har inte en chans att hinna med några dejter innan helgen. Och på fredag blir det utgång med världens bästa Moa, vilket jag absolut inte klagar på. Att studiebidraget dessutom anländer gör ju inte saken sämre. Dock väldigt surt att jag inte får lön förrän nästa månad. Men vafan. Det löser sig. Ska nog försöka styra upp hämtning av mitt H&M-paket idag också. Det skulle blivit hämtat igår, men vi åkte visst till fel Statoil. Och eftersom vi redan hade varit i andra änden av stan så accepterade jag att vi åkte hem istället för att bege oss tillbaka. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback