Design by: Josefin

take my breath away

Den här morgonen var jag tröttare än på länge. Som tur var hade jag en söt hockeyspelare här som väckte mig när han skulle iväg till skolan. Nu har jag varit hos tandläkaren och fick där ett glädjande besked. Jag behöver inte dra ut någon tand! Och ni som känner mig vet att det är mycket positivt. Jag gillar ju inte tandläkaren, ni vet.

Moqan färgade mitt hår igår, och det blev som förut, fast lite mörkare. Dock är väl tanken att det ska ljusna lite efter ett par tvättar. Hoppas på det. Igår hann jag och Marcus även med att köpa presenter till båda Moa och Emma. Så nu är det ur vägen. Och jag känner mig faktiskt nöjd med köpen. Festen närmar sig och jag är väldigt pepp! Det ska bli riktigt roligt! Skulle behöva sola lite, jaaa. Gör nog det imorgon, och sen en dag till. Fredag eller lördag? Ja, det återstår att se.

Nu ska jag göra mig iordning, käka lite och sen bege mig mot skolan. I loove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback