Design by: Josefin

we're on a different track

Kvällen ser ut att erbjuda film och inte så mycket mer. Men det är faktiskt ganska skönt. Även om jag faktiskt mest har tagit det lugnt den senaste tiden så är det lite småskönt att vara ensam. Brukar ju tillbringa större delen av min lediga tid tillsammans med Marcus. Men inte den här helgen. Just nu är mamma mitt sällskap framför Harry Potter and the prisoner from Azkaban. Får se hur länge vi orkar med den. Har en annan film jag tänkte se innan det blir dags för sängen. Måste även hinna läsa lite i sista Harry Potter-boken. Spänningen tätnar, vill jag lova!

Läsarantalet har annars bättrats på en aning under kvällen. Men det är fortfarande katastrofalt lågt. Får väl börja göra som alla andra. Det vill säga, skriva totalt meningslösa kommentarer till folk jag inte ens känner. Allt för att försöka värva nya läsare. Haha, usch. Jag hatar verkligen sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback