Design by: Josefin

when i stand alone

Idag har det inte varit så aktivt här i bloggan. Rätt skönt ändå, för det innebär ju att jag inte suttit mycket alls vid datorn. Heja mig! Istället har jag tillbringat tid med Marcus, och det uppskattar jag ju. Vi skulle ut på presentjakt, men den slutade efter 10 minuter. Då ringde vi pappa och bad honom köpa semlor. Och visst gjorde han det. Vi mötte honom på Sultans och sen tiggde vi skjuts hem.

Nu har jag precis duschat efter kvällens spinningpass. Hjälp, vad ont i stjärten jag har redan! Och värre lär det bli, vill jag lova. Hockeyspelaren är fortfarande på hockeyträning, men jag ska väl snart åka och hämta honom. Sen blir det godnatt!

Kommentarer
Postat av: lering

Det är bra att ha en pappa som polis

2008-02-06 @ 10:30:35
URL: http://fucklering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback