Design by: Josefin

wish me luck

Nej, jag har varken lust att blogga eller plugga. Men jag antar att jag är mer eller mindre tvungen att göra båda. Bloggen kommer förmodligen inte ligga lika mycket på is den här veckan som den gjorde under den förra. Detta på grund av att kommande vecka ska gå i pluggandets tecken istället för kärlekens. Det första Lisa sa till mig imorse var "Jag ger mig fan på att Marcus har bott hos dig hela veckan när du har bloggat så jäääävla dåligt!". Och nej, det kunde jag ju faktiskt inte protestera mot, och gjorde därför inte det heller. Veckan har varit den bästa på hur länge som helst, och om två veckor väntar en precis likadan, fast med skola på dagarna och ingen familj hemma över huvud taget. Ge mig!

Den här veckan ska jag på något sätt försöka åstadkomma ett svenskaprov, en bokrecension, prov i organisation&ledarskap samt två uppgifter i psykologi. Dessutom borde ett religionsprov göras och jag har uppgifter i marknadsföring att lämna in. Kul Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback