Design by: Josefin

you don't understand

Om en halvtimme är det dags att åka iväg till jobbet. Det är faktiskt skönt att det bara är två timmar idag. Den tiden kommer ju gå snabbare än jättesnabbt. Annars kan jag väl meddela att jag har solat idag och ser ut som en kräfta. Har aldrig blivit såhär röd förut, och jag gjorde faktiskt inget fel. Så vafan?! Men den värsta rodnaden lär väl lägga sig under kvällen. Men jag har fått ett jättestort rött utslag i armvecket som inte är så himla smickrande. Detta bidrar till att jag förmodligen tar den långärmade tröjan och jobbar i, och problemet med den är att igår svettades jag värre än jag nånsin gjort tidigare. Det var så sjukt varmt! Men ja, två timmar kanske jag lyckas stå ut.

Efter jobbet ska jag åka förbi träningen en sväng och efter det är det 100% Organisation&Ledarskap som gäller. Prov imorgon på kapitel 3 och 4 hörde vi!

Dags för att stoppa en pirog i magen nu. Tjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback