Design by: Josefin

you raise me up to more than i can be

Jag blir faktiskt både arg, sur och ledsen när jag återigen vaknar med, relativt mycket, ont i halsen. Jag förstår faktiskt inte vad jag har gjort, för något måste det vara. Vad har jag gjort för att förtjäna en förkylning som förstör precis heeela försäsongen. I och för sig börjar ju inte serien förrän i april, men nästa helg börjar träningsmatcherna. Och det är sannerligen inte lätt att ta en plats om man är ungefär lika vältränad som en överviktig ko. Det största problemet är väl att det tar så lång tid att ta igen.

Kom dessutom på att jag måste anmäla mig till högskoleprovet. Måste ringa Heidi och höra om vi ska göra det i Kalmar eller hur det blir. Det råkar ju nämligen krocka med träningslägret på Öland. Underbart.

Ja, den här dagen blev ju bara pannkaka. Får hoppas att mix-stafetten i skidskytte kan muntra upp mig lite. Den börjar dock inte förrän om fyra timmar. Så nu blir det till att plugga. Det är ungefär det jag har att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback