Design by: Josefin

your heart is mine

Nu har jag precis kommit hem, och ja, jag har hunnit äta också. Jag har jobbat sen 15, och det är i och för sig inte så himla länge, men jag är heeelt slut. Och jag kan inte påstå att jag känner någon som helst lust och ork att ta tag i någon analys i Psykologi. Men jag antar att om jag vilar en liten stund till så orkar jag nog börja lite smått. Rättare sagt, jag är så illa tvungen eftersom det ska vara inlämnat under morgondagen. Och har jag tur slipper jag jobba imorgon, och då kommer jag kunna göra klart efter skolan. Helst av allt skulle jag nog bara vilja lägga mig ner och dö. Och för att klaga lite till. Det är aplångt kvar till det blir lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback