Design by: Josefin

a beautiful disaster

Idag fick jag hem en katalog från IBS - International Business School, och ni anar inte hur sugen jag är. Men om jag bestämmer mig för att åka är det som att döma allt jag nu är mitt uppe i på förhand. Och det vill jag verkligen inte. Känns hemskt att förstöra något som knappt har börjat. När det gäller ens liv kanske man inte ska ta allt för mycket hänsyn till andra, för relationer är något som man aldrig vet hur länge dom består. Dock är jag rätt så säker på att jag skulle ångra mig enormt mycket ifall jag bestämmer mig för att inte åka. När man har chansen är det lika bra att ta den. Just nu känns det iallfall som att jag inte ska åka någonstans redan i höst. Det känns för snart. Men förmodligen har jag hunnit ändra mig till imorgon.

Fruktansvärt mycket dubbelmoral idag, men jag antar att det blir så när man inte har en aning om vad man vill.

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindman

SVAR: Var det en LG viewty? De kanske förbättrats ;) Den har allt jag vill ha! Så snygg! :) Lätt en kretakväll snart!

2008-01-15 @ 19:05:45
URL: http://www.apollonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback