Design by: Josefin

a lovely story

Den här dagen började inte direkt som man kan önska sig. Beställde väckning klockan 8, och visst ringde mobilen. So far var allt frid och fröjd. Men jag stängde av skiten och somnade om. Det brukar jag visserligen göra, men det finns väl gränser. Vaknade istället 09.02 och fick panik. Tandläkaren skulle besökas 09.10, och nu blev det bråttom, kan man väl lugnt säga. Pappa hämtade upp mig i raketfart, men jag kom lite för sent. Men det gjorde ingenting. Nu är jag hemma igen och har stoppat i mig ett paket nudlar till frukost. Orkar varken tänka efter eller bry mig om ifall det är nyttigt eller inte. När brydde jag mig om sånt senast?

Beslutet är även taget att jag missar årets roligaste dag, det vill säga vår egen cup i hela Duveholmshallen på lördag. Inte mycket att göra åt, eftersom jag faktiskt inte är frisk. Istället kan jag umgås med Marcus imorgonkväll så mycket jag bara orkar. Inte mig emot. Snacket går om bio. Mys.


"Och vet ni vad han gjorde?! HAN SPANKADE MIG!"

"Ska ni ditåt? (pekar) Då kanske ni kan ta med er våra sopor när ni går?"

- Jag hittade MIX Megapol!
- Du, dom lyssnar vi faktiskt inte på. Dom har svikit oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback