Design by: Josefin

as good as new

Idag har jag faktiskt skärpt till mig lite. Jag har pluggat i nästan två timmar, och jag är inte klar än. Det kändes inte ens svårt och jobbigt att läsa och skriva anteckningar när Marcus låg bredvid mig i sängen och sov. Innan han somnade styrde han upp min mobil lite, så nu är sms-funktionen i funktion igen. Det tackar den stora sms-nörden inom mig enormt mycket för.

Nu sitter jag med Shoreline - Anna Ternheim på repeat. Det är en av mina absoluta favoritlåtar. Och jag har inte ens lyssnat på den på länge. Skandal. Alla bara måste älska den. Nu ska jag snart sätta igång med ytterligare lite plugg och sen bara vänta på att Marcus ska träna klart. Det är dock rätt lång tid kvar. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback