Design by: Josefin

bring back long lost glory

Imorse var det väldigt trögt att gå upp, kan jag säga. Dock är det alltid lika skönt att somna om igen när Marcus åkt till skolan. Cilly räddade mig, eftersom hon hade bil. Detta innebar att jag kunde åka 10.25 istället för att behöva pallra mig iväg till bussen 09.47. Det där är värdefulla minuter som ska utnyttjas till fullo. Det vill säga, till sömn.

Ikväll blir det middag hemma hos min kära Cecilia Hill som har födelsedag på söndag. Gott ska det bli. Speciellt eftersom jag vet att det blir räkmackor till förrätt, och alla trogna läsare och övriga som känner mig vet att jag ÄLSKAR räkmackor. Längesen det blev långfika med räk på Sultans. Det måste vi ändra på! Efter middagen sviker jag och åker och hämtar Marcus. Sen blir det mys och tidig uppgång för imorgon ska vi minsann göra en utflykt. Vi ska till Eskilstuna och titta när mitt lag spelar SM-kval. Det blir great!

Jag och Cilla är sociala som få. Vi är the only members of Järngänget som är kvar i skolan. Duktiga som vi är ska vi gå på matten. Hata! Just nu sitter vi vid varsin dator och bloggar. Vi har inte pratat med varandra på 10 minuter. Love it.

Detta inlägg blev tillägnat Cilly och Mackan. Sådäså.

Kommentarer
Postat av: sofie

du är fan en räkmacka

2008-01-18 @ 16:29:06
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: cilla

älskling, imorgon fyller kingen år

2008-01-19 @ 13:25:15
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback