Design by: Josefin

can we try again?

Mitt projekt står verkligen helt stilla. Men nu ska jag faktiskt be pappa skriva ut all fakta jag behöver för att kunna skriva hela historiken. Och så fort jag har gjort det känns det ändå som att jag är på g.

Träning ikväll. Ska bli roligt att få lira igen, vilket är ett par veckor sen. Hoppas hoppas att jag får spela på lördag. Jag vill verkligen det. Känns så himla surt att jag var för sjuk för att spela i lördags. Har missat den där turneringen två år i rad, och det är verkligen inte stabilt. Knäjävel. Det enda jobbiga med lördag är att det är samling 08.00. Det uppskattas inte sådär vrålmycket direkt.

Nu kommer Marcus snart. Pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag kanske också vill träffa min pojkvän 4 ggr i veckan! MIDDAG FREDAG, BE THERE!

2008-01-16 @ 17:44:08
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback