Design by: Josefin

here we stand, or here we fall

Igår blev det inte mycket bloggande inte. Hade träning där jag äntligen blev av med beep-testet som lite då och då hänger över oss alla. Efter det var det dags för ett par varv MAQ. Tur att jag hade den partnern jag hade, för annars hade jag inte ens orkat hälften så mycket. Sofie, mitt hjärta, du är kanooon!

Idag blir det plugg, plugg, plugg. Imorgon är det dags för det missade provet i Internationell Ekonomi, och man kan väl säga att resultatet på det provet avgör betyget i kursen, så det är bara att jobba på. Skippar nog träningen också. Dels för att jag snorar som en gnu. Begriper inte varför den här skiten aldrig försvinner?! Och så har jag väldigt väldigt ont i benen idag. Fast jag stretchade ordentligt. Mah, jag blir galen! Ingen spinning på det här inte.

Och ja, Marcus kommer väl förbi också. Men han har lovat att jag ska få plugga lite ifred. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback