Design by: Josefin

i believe we'll make it through

Jag erkänner att jag blivit en fruktansvärt dålig bloggare. I och för sig har jag inte varit hemma i mer än tre dagar detta nya år, MEN att på dessa dagar bara ha lyckas åstadkomma ett enda inlägg är ju pinsamt. Jaja, idag är jag inte i skolan, utan sjuk och ensam hemma. Och här ska det minsann bloggas! Eftersom det inte orkas skriva någon äkta nyårskrönika ska jag senare under dagen sno en sån där totalt värdelös lista som bara är att fylla i. Oerhört smidigt när man efter 5 år inte har någon fantasi kvar när det kommer till nyårskrönikor. Dock har jag haft många roliga stunder framför både mina egna och andras genom åren. Ni vet givetvis vilka ni är, och jag ÄLSKAR att skratta med och åt er!

Senare ska även dom roligaste citaten från Sälen 07/08 upp. Måste bara fundera lite först. Jag har dock en given etta som är tillräckligt bra för att publicera redan nu.

"Men jävlar vad bra, då har jag ju inte HIV... Fan vad nice!"
Eftersom vi dyrt och heligt lovat att det som hände i Sälen också stannar där, nämner jag inga namn. Men det där var sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback