Design by: Josefin

i don't care about anything but you

Fick en tant som vikarie för Anna i svenska. Vet inte om jag gillar det. Men Anna väntas ha lektioner igen om två veckor, och så länge ska jag väl stå ut. Det är ju, trots allt, bara två lektioner i veckan.

Nu ska jag skriva rent musikuppgiften och sen skicka iväg den, så har jag den ur vägen. Älskar att vara klar med grejer.

Gud vad korta stycken det blev idag. Totalt värdelöst. Imorgon blir det iallafall Skol-SM i Västerås med mina forna kollegor på Fotbollsgymnasiet. Ska blir riktigt roligt faktiskt. På kvällen väntar spinning. Men inget umgänge med Marcus, som ska till Stockholm och spela hockeymatch. Och nej, det är inte förvånande den här gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback