Design by: Josefin

i don't care what they say

Nu har jag precis landat efter att ha tillbringat hela dagen i Västerås tillsammans med Fotbollsgymnasiet. Insatsen var bra och vi både vann, spelade lika och förlorade. Vi kom tvåa i gruppen, och det får vi vara nöjda med. Rudbeckianskas skolmatsal är verkligen vidrig, men dom har god mat och jättefint salladsbord. Det passar inte ihop nåt vidare. Eller, hela skolan är faktiskt skabbig. Men det är ju inte mitt problem.

Om två timmar blir det spinning och sen uppesittarkväll. Får väl slänga mig i soffan med bok och film medan jag väntar på Marcus som kommer från Stockholm vid 12 eller liknande. Men det är det värt för att slippa sova ensam.

Kommentarer
Postat av: mikaela de verdier

hej min gamle vän! jag vill bara framföra att jag och sandra forsberg vill slå oss ihop med dig någon dag framöver i våra liv och göra något. vi går nämligen i samma klass numera på åsa folkhögskola. för mer information nås jag via bloggen eller 0763474333. MVH / mikaela de verdier

2008-01-22 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback