Design by: Josefin

i never meant to cause you trouble

Haha, hoppas det beror på att det fortfarande är tidig eftermiddag och att folk knappt hunnit sluta än. Ja, det jag pratar om är att antalet unika besökare på min blogg har minskat med 75% sen igår. Haha. Vilket gigantiskt ras. Tänk om det skulle hända för någon med tusentals läsare om dagen. Vore ju intressant och värt att undersöka lite närmare. Nu är ju dock fallet inte så, så vi skippar utredningen.

Nu är det dags för lite plugg inför morgondagens marknadsföringsprov innan min hockeyspelare, förhoppningsvis, kommer.

- Är det du som kokar något på spisen eller?
- VISST FAN!!
// Nyss när jag visst hade förträngt att jag för ett antal minuter sen satte på vatten för att koka nudlar. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback