Design by: Josefin

i'd still miss you

Varför kommer inte tankarna till mig? Varför måste jag pressa fram något vettigt att skriva? Grejen är att jag blir frustrerad när jag inte bloggar, men samtidigt vill jag inte bara skriva att jag druckit ett glas mjölk och för närvarande lyssnar på en förbannat larvig låt, som jag inte ens vet varför den existerar i mitt Itunes. Nu är det i och för sig så det ligger till. Men det är ju inte spännande eller intressant för fem öre. Och nej, jag påstår verkligen inte att min blogg brukar innehålla något större djup, men lite ska man väl få begära av sig själv iallafall.

Det ska bli skoj imorgon. Att bara få umgås en hel dag med människor man saknar. Nu saknar jag dom extra mycket eftersom jag varit sjuk i eviga tider, och alltså inte kunnat träna. Det är mina älskade lagmedlemmar som även går på Fotbollsgymnasiet jag snackar om. Love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback